Dobra praktyka
Podanie - pojedyncze zadanie
Pracownia Języka Polskiego
Zadanie włączone zostało do cyklu lekcji poświęconych Janowi Kochanowskiego. Pozwala wprowadzić formę użytkową, jaką jest podanie, w sposób funkcjonalny. Forma graficzna uatrakcyjnia zadanie i może motywować uczniów do pracy. Podane kryteria oceniania ułatwiają pracę nauczycielowi. Tego rodzaju narzędzie w uczniowskim kontekście odbiorczym wydaje się atrakcyjne. Wiąże też lekturę ucznia z jego sytuacją życiową.
Rozwijanie umiejętności pisania podania.
Załącznik zawiera polecenie, związaną z nim mapę, kryteria oceniania oraz przykładową realizację.
Narzędzie powstało w toku badania "Dydaktyka literatury i języka polskiego w gimnazjum w świetle nowej podstawy programowej".
Utwór powstał w ramach projektu "Badanie jakości i efektywności oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
"Masz uwagi do treści? Uważasz, że zawiera błąd? Napisz na bnd@ibe.edu.pl