Dobra praktyka
"Skąpiec" Moliera - kartkówka
Kartkówka diagnozuje wybrane umiejętności związane z odbiorem tekstu literackiego przez ucznia gimnazjum. Bada poziom kompetencji językowej związanej z rozumieniem pojęcia stylu wypowiedzi, może wspomóc proces redagowania przez ucznia wypowiedzi na poziomie analizy tekstu. Sprawdza stopień znajomości tekstu oraz umiejętność samodzielnego wnioskowania i wartościowania informacji oraz świadomość językową.
Załącznik zawiera kartkówkę i oczekiwane rozwiązania.
Narzędzie powstało w toku badania "Dydaktyka literatury i języka polskiego w gimnazjum w świetle nowej podstawy programowej"
Utwór powstał w ramach projektu "Badanie jakości i efektywności oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
"Masz uwagi do treści? Uważasz, że zawiera błąd? Napisz na bnd@ibe.edu.pl